Hoe kan ik reserveren?

Alleen reserveringsaanvragen die via de website worden ingevoerd, kunnen in behandeling worden genomen.

Kan ik ook last minute reserveren?

Voor bepaalde activiteiten dient u minimaal 5 dagen van tevoren te reserveren. Kanovaren is gedurende de zomermaanden 2 dagen van te voren te boeken. Op de dag zelf gaat niet lukken omdat de planning al vol zit.

Wanneer is mijn reservering definitief?

Als u via de website een reservering heeft gemaakt en deze volledig heeft afgerond, inclusief betaling, dan ontvang u binnen 2 werkdagen een bevestiging. Mocht het zo zijn dat er geen beschikbaarheid is, dan wordt er altijd een alternatief aangeboden.

Hoe verloopt een online reservering?

Nadat u een activiteit heeft gekozen, kiest u de datum, het aantal personen en eventueel nog de gewenste locatie. Vervolgens dient u het afrekenproces te voltooien. U ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres een bevestiging van de reservering. Vervolgens zullen binnen 2 werkdagen deze reservering definitief maken. Mocht er te weinig plek zijn, dan wordt er altijd contact met u opgenomen.

Ik heb een reservering gedaan en betaald maar nog niks gehoord?

Als u na 4 werkdagen nog niks van ons heeft gehoord, stuur dan een mail naar info@ardennen.nl met een kopie van uw reserveringsmail.

Is het nodig om vooraf te reserveren?

Ja, al onze activiteiten zijn op basis van vooraf reserveren. Met name in de weekenden en gedurende de vakanties is het erg druk. Wees er dan ook snel bij en leg uw gewenste datum en tijdstip vast want vol=vol!

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt op de website betalen met iDeal en PayPal. Alleen reserveringen die betaald zijn, worden in behandeling genomen.

Wij zijn met minder dan het aantal minimum personen, wat nu?

U kunt dan het beste een mail sturen naar info@ardennen.nl. We zetten uw aanvraag dan door en misschien kan u bij een andere groep ingedeeld worden.

Gaan de activiteiten bij regen ook door?

Al onze activiteiten kunnen ook bij regen doorgang vinden. Bij zware storm kan er altijd worden gekeken naar een alternatieve datum of activiteit.

Wat voor kleding moeten we dragen tijdens de activiteiten?

Alle activiteiten vinden buiten plaats. Draag stevige schoenen en kleding die vies mogen worden. Als u water activiteiten gaat doen, is het raadzaam om droge kleding mee te nemen. Daarnaast moet u zich kleding naar het seizoen, dus warm in de winter, luchtig in de zomer.
Ons advies: kleed u naar de weersomstandigheden en doe vrijetijdskleding aan die tegen een stootje kunnen en die eventueel smerig mogen worden.

Is gebruik van alcoholische drank toegestaan?

Het is niet toegestaan om bier of andere alcoholische drankjes te nuttigen tijdens onze activiteiten.

Mogen we eten en drinken meenemen?

Het is toegestaan om eten en drinken mee te nemen tijdens onze activiteiten.

Zijn de instructeurs voorzien van de juiste diploma’s?

Alle instructeurs en buitensportbedrijven waar wij mee samenwerken beschikken over de juiste diploma’s. Daarnaast worden er alleen gebruik gemaakt van materialen van topkwaliteit.

Wat zijn de adressen van jullie locaties?

Blier: Camping le Val de L’Aisne: Rue du T.T.A, 6997 Blier (Erezée)
Cherain: Camping Moulin de Bistain Rue de Rettigny 32, 6673 Cherain
Steinbach: Rue du Centre de Steinbach 27, 6670 Gouvy (Steinbach)

Ben ik goed verzekerd?

Onze activiteiten worden aangeboden zonder verzekering. Het is aan te raden om altijd een reisverzekering af te sluiten met buitensportdekking. Heeft u deze niet, dan kunt u deze bij ons af sluiten. Ook op het laatste moment! De kosten hiervoor bedragen € 1,00 p.p.p.d. exclusief bijkomende poliskosten à € 4,50.

Is uw vraag niet beantwoord of wilt u meer informatie over onze activiteiten? U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen voor meer informatie.

Deze website maakt gebruikt van cookies. Voor meer informatie over het gebruik van onze cookies verwijzen wij u door naar onze privacybeleid.